10 maj 2011

i am on the edge of glory with you

 Åh vilken härlig dag det har vart!
Efter skolan gick jag och Rebecca in till stan från skolan (ovärt att åka buss när det är så fint väder liksom) och sen köpte vi glass och satte oss vid älven och snackade. 
Sedan trallade jag iväg till Glasögonmagasinet och gjorde en ögonundersökning och betalade för mina linser. Förstår inte hur en fem minuters ögonundersökning kan kosta ca 290 kr? Man tittar ju typ bara på en tavla för att se om man kan se bokstäverna...
När jag var färdig med det mötte jag upp Derya. Vi hyrde cyklar och cyklade iväg till Naturum för att titta på en utställning, det var kul. 


Just nu är jag hemma hos Magnus, vi har precis kommit in från en picnic! Vi lagade currykyckling med ris och satte oss i parken och åt. Vi fick sällskap av två valpar, så himla mysigt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar