10 december 2011



 
Igår gick Magnus och jag till en bio som på kvällarna byter till bar! Himla rolig idé alltså, och fint var det! Jag älskar när de har inrett med gamla projektorer och andra film-relaterade saker, så himla himla fint. 
Enda nackdelen var att det fanns noll sittplater och när man har tänkt beställa in en fet tallrick med pomfritt och sås vill man gärna sitta ner och hamna i matkoma... Så vi gick vidare till Kelly's - ett litet sunkhak där man får vara lite som man vill och där det finns billig öl och mat (yay). Några pomfritt och burgare senare hamnade vi trötta på spårvagnen hem igen. Fan vad jag älskar spårvagnar förresten. Jag brukar tänka mig att det är lite som att åka bergochdalbana (hur många ord ska det där vara egentligen?) vilket gör det hela ännu roligare, ehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar