7 december 2011

 
Äntligen finns det färg i skrivaren och nu var det dags att börja sätta upp tavlor på väggarna! Till köket fick det bli två på Marilyn  M med enkla svarta ramar. Me likey!

Jag längtar tills det känns mer "klart" med inredningen i lägenheten - jag är inte nöjd just nu. Jag vet knappt vad som är fel men något gör att jag inte känner mig nöjd... Fast blir man ens klar någon gång? För någon som mig som älskar att inreda och möblera så är det väl ett pågående projekt tills man flyttar ut helt enkelt.

Idag har Magnus och jag vart och promenerat i en del av Göteborg vi inte spenderat så mycket tid i än. Det är så kul att upptäcka nya små butiker med massor av unika saker som man inte hittar någon annanstans. 
Sedan åkte vi till IKEA för att inhandla några sånna här svarta A4-ramar.
Nu: dags för fyllda paprikor!

1 kommentar:

  1. men åh så fint och mysigt ni har det!
    vill också flytta ihop nu :((((

    SvaraRadera