7 september 2011

 
 
Jag har sedan i måndags extrajobbat som diskare på en restaurang och jag är SÅÅ NÖJD! Det är helt sjukt stressigt men jag tycker det är riktigt kul och alla på restaurangen är så trevliga.
Hoppas att jag får hoppa in och extrajobba massor där.
Som det ser ut nu så ska jag inte jobba igen förens på måndag, så idag kunde jag äntligen fixa mina naglar igen! Jag kände för att pyssla så jag gjorde en leopard-design typ. Jag blev nöjd. Nu ska jag snart iväg till underbaraste pojkvännen och sedan ska jag färga håret. Hejdå utväxt!

2 kommentarer:

  1. Oooooooooh, grymt! Det kan inte ha varit lätt att få till? ;)

    SvaraRadera
  2. Det var faktiskt inte så svårt! Fast jag har å andra sidan övat några gånger också. Högerhanden blev dock inte lika fin, så den får inte vara med på bild ;D

    SvaraRadera