17 augusti 2011

Magnus hade med sig presenter från Budapest! Det gillar jag såklart. 
Jag fick de där fina flätade armbanden, älskar dem!

De senaste dagarna har jag inte åstadkommit mycket alltså. I helgen åkte jag till stugan och åt kräftor tillsammans med familjen, det var trevligt såklart! Jag hade dock ett minne av att jag gillade kräftor, men det kan jag inte längre säga att jag gör. Jag gillar klorna, men resten ... Jag vet inte om det är smaken, att man måste dra bort bajsrennan eller om det är för att de stirrar sådär mycket på en?
Och i måndags kväll kom Magnus hem och fram tills idag har vi mest bara tittat på film och myst som galningar. Riktigt fint!
 Nu är jag hemma och käkar pizza och lyssnar på bra musik (läs: Edward Sharpe & the Magnetic Zeros) och ska slappa lite.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar