8 augusti 2011

"I bibeln står det skrivet det är bögarnas fel, jag vet inte vilken rad och vers, kapitel eller del, men nånstans här i står det det är bögarnas fel"

 
 

 
 
 
 
 
Lördagen började inge vidare då jag under natten fick urinvägsinfektion, IGEN?! Förstår inte vad som är fel med mitt urrinrör, under ett år har jag fått urinvägsinfektion 6 gånger och jag följer alla "tips" som de alltid ger mig. Inte nog det att det var illa nog så kunde inte Stockholms stad ge mig en vårdcentralstid förens på söndag (jag ville ju inte missa PRIDE-paraden liksom...) så det sved ju lite.

Så under hela lördagen fick jag proppa i mig massvis med Ipren och Alvedon, vilket inte kändes bra och även dricka massor av sura saker som citronvatten, limevatten och tranbärsjuice vilket ska hjälpa mot smärtan.

Tack vare allt detta så kunde jag ändå njuta av paraden som var helt fantastisk! Det är så sjukt häftigt när så många människor går ihop och står för sina rättigheter och sig själva.

Alla var vackert utsmyckade så att fota var sjukt roligt, jag fyllde minneskortet nästan direkt och att behöva ta bort massor av kort för att ta nya var inte kul! Jag måste skaffa ett till minneskort.

Vi åt även på restaurang den här dagen, kollade in festligheterna i Kungsträdgården (som inte var wow direkt) och så satt vi på Kulturhusets tak och chillade med drinkar.

En riktigt bra dag trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar