29 augusti 2011

popaganda day one and two

 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
Igår checkade jag och Magnus ut från vandrarhemmet och tog bussen hem från Stockholm. Det var både tråkigt och skönt att lämna varma somriga Stockholm - skönt att komma hem och slippa dela dusch med andra människor och att leva ur en väska och såklart tråkigt eftersom Stockholm är mer exciting än Karlstad, ehehe.

Popaganda var riktigt trevligt och det levde upp till mina förväntningar. Dock var Serenades hundra gånger bättre än vad jag trodde och jag blev för första gången "på riktigt" introducerad till Arcade Fire som jag inte lyssnat mycket på innan. Deras spelning var helt klart höjdpunkten på hela festivalen och även Lykke Li gjorde ett riktigt bra jobb! Andra godingar var Those Dancing Days, Cults och Jenny Wilson, The Go! Team som även bjöd på bra spelningar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar