29 juni 2011

  ...och så har jag återvänt till Karlstad igen! Det var inte så tokigt i stugan, det var strålande väder och så, men jag var tvungen att åka hem för att jag har en tid hos min jobbcoach imorgon!
Idag har jag legat på balkongen och njutit av värmen och solen och sörjt över att det inte blir någon Arvikafestival för mig.
För någon.
I måndags kom det tråkiga beslutet att de skulle gå i konkurs. Först tänkte jag "vilken tur att jag inte hann köpa biljett" (de vet inte om pengarna kommer lämnas tillbaka till de som redan köpt) och sedan får man höra att man kommer in gratis på Roskilde och får en fet rabatt på Hultsfredfestivalen OM man har en biljett.

Önskar att jag hade köpt en innan alltså! Isåfall hade jag kanske åkt till Hultsfred istället.
Aja, det är riktigt riktitgt tråkigt.
Arvika tog min festivaloskuld, jag har både fantastiska och hemska minnen och i år hade blivit femte året i rad. Älskade Arvikafestivalen, jag kommer sakna dig!











På Arvika har jag vart med om fantastiska spelningar så som Kent, NIN, KoRn, Depeche Mode, Robyn, In Flames, Mustasch och flera andra. Åh, sorgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar