13 april 2011


 Sjukt bra shampoo och "refreshing body mist" som luktar godis-läsk-otroligt-gott från Victoria's Secret från världens bästa kille. Den luktar så gott att jag knappt vill använda den, jag kommer nog vara i tårar när den är slut. Så otroligt gott. 

Idag begav jag mig till skolan vid 9 för att gå på en rättegång med klassen, dock var den inställd vilket ledde till frukost på stan i form av en bulle i väntan på en annan rättegång vi skulle gå på. Det var så himla intressant att se hur det går till och sitta där med egna tankar och funderingar om hur man själv tror att det har gått till. Nu vill jag på fler rättegångar, nya vardagssysslan kanske, haha.
Nä nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig. Imorgon är det skola och efter det ska jag iväg och fixa med min balklänning. Cya! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar