23 februari 2011

Mattias Klum

Just nu sitter jag hemma hos Magnus i soffan och är nyduschad efter dagens BodyCombat-pass på SATS. Det var verkligen det jobbigaste jag har tränat i hela mitt liv. Jag tror inte att jag någonsin har svettats så mycket som jag gjort idag.

Igår var jag och Magnus på CCC där Mattias Klum föreläste om hans jobb som fotograf vilket var lika intressant och roligt som första gången jag såg honom. Han tar så otroligt vackra och inspirerande bilder och får mig verkligen att tänka på miljön. Förutom allt seriöst snack om miljöförstörningen så är han så himla rolig och det är så häftigt att höra om alla möten med djur och roliga berättelser. Har ni en chans att gå på en av hans föreläsningar så gör det! Ni kommer inte ångra er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar