20 februari 2011

Jag spenderade som sagt lördagen hemma hos Magnus. Vi friterade bläckfiskringar och lagade ris till, sen såg vi på I rymden finns inga känslor vilket var en ganska dålig film tycker jag. Om skådespelarna hade vart bättre hade den kunnat bli bra, men den enda som riktigt imponerade var tjejen på ICA-reklamen. Fy vad snygg hon är också! Sen såg vi på en norsk film som heter Trolljegeren som handlar om skogstroll. Den var förvånande stört bra måste jag säga! Jag trodde att den skulle vara ganska dålig men insåg snabbt att jag hade fel. När det dessutom är filmat med en handkamera så känns allt så mycket mer trovärdigt och åh, den var bara så sjukt bra. Sedan fortsatte vi att kolla på Heros, vi är inne på andra säsongen nu.

Just nu är jag hemma igen och skriver en bokanalys om boken "Medan mamma sover" och så äter jag två kokta ägg. Snart ska jag iväg och träna med Magnus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar